top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAliza Ashkenazi

עיצוב לוגו לאלבום



להיות מוסיקאי זה ממש כמו לנהל עסק עצמאי. גם מוזיקאים זקוקים למיתוג ולוגו. עטיפת האלבום היא הפנים של העסק, היא מייצגת ומציגה את היצירה ולכן צריכה להיות מדויקת. עיצוב לוגו כמשלים לתמונה ואף כמרכזי בדימוי העטיפה הוא דרך מצוינת לדייק את המסר.

לוגו יכול להיות בעצמו עטיפה מבוססת טיפוגרפיה כמו במקרה הזה. אפשרות אחרת היא ליצור לוגו לאמן כסמל מסחרי של מותג מוסיקלי שילווה לאורך תקופה/תמיד את היוצר על גבי אלבומים, פוסטרים או כל פירסום. כמו כן לוגו יכול לשמש פרוייקט מוסיקלי ספציפי, לאפיין ולעצב פרוייקט בתוך רצף יצירה כדי לבדל ולמקד עליו פוקוס. האם לשמר את הלוגו מאלבום לאלבום או ליצור זהות חדשה? זו שאלה מהותית לאסטרטגיה השיווקית של היצור, כיצד לעצב את דמותו בכל פרוייקט, ומה מתאים לרצף המוסיקלי, האם יש נסיון ליצר קו מחבר בין האלבומים או כוונה מודעת לבדל ולהפריד פרוייקט מוסיקלי אחד ממשנהו, גם כשמדובר באותו יוצר. אל תפעלו באקראי, תכננו מראש את הצעדים הבאים כשאתם עובדים על מספר פרוייקטים במקביל ותדעו מה נכון עבור תפיסת המוסיקה שלכם. אז קחו את המוסיקה שלכם ברצינות כמו כל בעל עסק עצמאי ותמתגו בלוגו ובעיצוב המראה השלם (על חשיבות עיצוב המראה השלם). בהצלחה.

עוד על המשימה בפרוייקט הזה בעיצוב השמחה גם בדימוי וגם בלוגו מתוארת בפוסט הזה.

דוגמאות נוספות ללוגו של פרוייקט מוסיקלי או של הרכב



Being a musician is just like running an independent business. Musicians also need branding and logo. The album cover is the face of the business, it represents and presents the musical composition therefore needs to be accurate. Logo design a complement to the image and even as a the centre of the cover image is an excellent way to accurately convey the message. The great fun of musicians is that they can change logos in any album and re-create their image in each project. So take your music and serve it professionaly wite logo.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הצטרפו אלי לסיפורים ולציורים

תודה שהצטרפתם למסע בזמן קורונה

mailing list
bottom of page