top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAliza Ashkenazi

בלהט היצירה



passion in graphic design

עד לשלבים הסופיים של אלבום נדרשת תשומת לב להרבה מאוד פרטים. זהו תהליך ארוך בתחילה עם עצמך ואחר כך עם אנשי מקצוע נוספים עד למאסטר המיוחל, ולפעמים ההתלהבות וההתרגשות יורדת קצת כשמגיע הזמן לטפל באריזות האלבום. חשוב לשמר את הלהט של היצירה בעטיפה שלו, כי זה השער הראשון של המוסיקה אל לבבות האנשים (קראו עוד על הדימוי הנצחי). האלבום שבתמונה הוא סיפור אמיתי על להט יצירה כזה. לפני שנים רבות הגיע אלי רופא וחוקר בשם יהודה קמרי שהתאהב במוסיקה הקלאסית העיראקית ולמד לנגן עוד אצל סלים אל נור הענק בכבודו ובעצמו. המסע שהתחיל בלימוד נגינת עוד, המשיך לאיסוף היצירה של אל נור, קיבוץ נגנים, הקלטה, הפקה, והגיעה עד להשלמת המוצר כשפגש אותי וביקש שאני יעצב לו את עטיפת האלבום. הלהט של קמרי להביא את המוסיקה של אל נור הולידה את העטיפה הזאת. לימים הצטרפו אל הלהט הזה עוד אוהבים שהקימו יחד את התזמורת פירקת אל נור.

הלהט וההשקעה בפרטים שהוליכו את קמרי בכל עבודת האלבום הזה לא פחתה בשלב העיטוף וגם שנים לאחור, הדימוי משקף את היצירה (קראו עוד על ההשקעה בעיצוב). בימים אלו חידשנו נעוריו בעמוד בנדקאמפ לוהט.

Up to the final stages of an album, a lot of details requires attention. This is a long process first with yourself and then with other professionals until the work on the master is done, and sometimes the enthusiasm and passion decreases slightly when it's time to handle the album cover. It is important to preserve the passion of creativity in the cover design, for it is the the first gateway of your music to the people's hearts.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הצטרפו אלי לסיפורים ולציורים

תודה שהצטרפתם למסע בזמן קורונה

mailing list
bottom of page